Konak Mahallesi,

Web Tasarım | Prads İletişim

Doğu Karadeniz Turu

DOĞU KARADENİZ-BATUM –ÜRGÜP –GÖREME  GEZİSİ

7 GECE – 6 GÜN ( 5 GECE KONAKLAMALI)   (ORTALAMA 3.200 KM.)
Isparta-Amasya :720 Km.;Amasya – Samsun : 120 km ​

1. GÜN: :AMASYA- SAMSUN ​
**Görülecek Yerler: Amasya, Hazeranlar Konağı, Ferhat ile Şirin su kanalları, Sultan II.Beyazıt Külliyesi, Çakallar Tepesi,Samsun ,Amazon Parkı ,Atatürk Parkı ,Anıt ve bandırma Vapuru .
Sabah Amasya’ya  ulaşıyoruz.Alacağımız Sabah kahvaltısı sonrası; 1865 yılında yaptırılan Hazeranlar Konağı ile başlıyoruz. Yeşilırmak kıyısında Yalı Boyu Evlerinin Cumbalarını izliyoruz. Ardından Sultan II.Bayezid adına 1485 yılında yapılan Sultan II.Bayezid Külliyesini geziyoruz. Buradan Burma Minareli Camii ve Şehzadeler Parkını geziyoruz. İçinde İlhanlılar Döneminden kalma 6 adet mumyanın en fazla ilgi çektiği Amasya Müzesini ziyaret ediyoruz. Müze gezimiz sonrasında Helenistik Döneme ait olduğuna inanılan Ferhat ile Şirin Su Kanallarını ziyaret ediyoruz. Ardından Amasya Kalesi ve Kaya Mezarlarını panoramik olarak da görebileceğimiz Çakallar Tepesine çıkıyoruz.
Öğle yemeği sonrası ;Samsuna hareket ediyoruz.
ilk olarak Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a  ayak bastığı yeri simgeleyen ONUR ANITI’nı ziyaret ettikten sonra,  Amisos hazinesinin sergilendiği Arkeoloji müzesini  geziyoruz. Müze ardından İlk  Adım anıtı için kısa bir sahil yürüyüşü yapıyoruz. Atatürk’ün Kurtuluş Savaş’ını başlatmak için silah arkadaşlarıyla İstanbul’dan Samsun’a hareket ettiği Bandırma Vapuru’nu geziyoruz.​

SABAH KAHVALTISI : AMASYA ( ÜCRETE DAHİL )

​ÖĞLE YEMEĞİ :AMASYA-  (VEYA SAMSUN ÇAKALLIKLI  ( MENEMEN )

KONAKLAMA ​:SAMSUN ( 4*) ​

2.GÜN::SAMSUN -ORDU-GİRESUN –TRABZON ​Samsun-Giresun: 200 Km.;Giresun –Trabzon: 130 km.;Trabzon- Uzungöl: 100 km
Kahvaltı sonrası , Çarşamba –Ünye üzerinden Türkiye’nin en uzun tüneli olan Nefise Akçelik tünelini geçerek Orduya ulaşıyoruz ve 475 m yükseklikteki Ordunun simgesi olan “BOZTEPE’YE ÇIKMALI ŞU ORDU’YA BAKMALI” sözü ile anılan “Ordu Boztepe’ye”( Teleferikle)  çıkıyoruz. Enfes Ordu manzarası eşliğinde çayımızı yudumlayıp   kısa bir  dinlenme sonrası Giresun’a hareket ediyoruz.  Yolda vereceğimiz fındık alışveriş sonrası ;Trabzona doğru yolumuza devam ediyoruz..Trabzon’da  ilk olarak ;
Trabzon’daki  Ulu Önder Atatürk’ün Trabzon ziyareti sırasında konakladığı Trabzon’un sayfiye mahallesi olan Soğuksu mevkiindeki  Atatürk Köşkünü gezeceğiz. Bu arada  Trabzon’a özgü el sanatı olan Trabzon Hasırı, Telkari ve Trabzon’da beş ailenin yaptığı Kazzazi’ye işlerini yapan ustaların ürünlerini görüyoruz ve  buradan ayrılıyoruz.Ve;
Karadenizin bir başka  güzelliklri olan Uzungöle hareket ediyoruz.Yolumuz üzerinde  Dünyaca ünlü Sürmene Bıçaklarının yapıldığı atölyeleri gezip ,ihtiyacımız olan bıçak alışverişi yapıyoruz.Uzungöle vardıktan sonra ,uzungöl etrafında yürüyüş yapıp  fotoğraf molası veriyoruz.
Konaklama yapacağımız otele yerleşiyoruz.Yayla  havasını koklayıp kısa bir gezinti yapıyoruz.
ÖĞLE YEMEĞİ ​ :AKÇAABAT ( Extra )
AKŞAM YEMEĞİ  : Konaklama yapacağımız otelde
KONAKLAMA​   :Uzungöl  ( 4 * )

3. GÜN :: AYDER YAYLASI ( Uzungöl –Ayder : 150 Km.)
Otelde alacağımız  kahvaltı sonrası  ;
Karadeniz’in en yeşil ve hırçın doğasına sahip Rize’ye  oradan da Ayder Yaylasına doğru yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde, Karadeniz’in  Meşhur Çayının üretiminin yapıldığı bir çay fabrikasını gezip ,Çay ve çay demlemenin incelikleri hakkında bilgilendiriliyoruz. Ardeşen üzerinden Unesco tarafından Dünya miras listesine alınan FIRTINA vadisine geliyoruz. Yolda vereceğimiz fotoğraf çekimleri sonunda Rize’nin en popüler yaylası Ayder’e hareket ediyoruz.  Ayder  Yaylasında Konaklama için otelimize  yerleşiyoruz.  İsteyen Misafirlerimiz  bizi bekleyen minübüslerle Yayla Turuna ( Extra) çıkıyor,İsteyen misafirlerimiz ise Ayder için de gezinti  yaparak Gelin Süsü ve diğer şelaleleri görebilir..
YAYLA GEZİSİ  : ( Minübüslerle 3-4 saatlikTur. )
​ÖĞLE YEMEĞİ ​: Meşhur Kuru Fasulye veya  Yöresel Yemekler ( Extra )
AKŞAM YEMEĞİ : Konaklama yapacağımız otelde. ( Yemekten Sonra  Tulum dinleyip ,Horon Tepiyoruz.)
KONAKLAMA: AYDER  ( Turizm Belgeli Butik Otel)

4. GÜN: :RİZE –BATUM -TRABZON -ZİGANA ​  ( Ayder  –Batum :130 Km.) ​;Batum –Maçka : 230 Km .
Sabah kahvaltısı sonunda  ,Aydere veda edip Erken saatlerde ;Komşu ülke’nin yakın ve şiirin kenti BATUM ’a hareket ediyoruz.  Sarp sınır kapısındaki giriş işlemleri ardından, birden kendimizi farklı bir kültür içinde buluyoruz. Batum’da ilk olarak Roma’nın uç kalelerinden birini Asparos (Gonio) Kalesi'ni ve müzesini ziyaret ediyoruz.,  Çoruh Nehrini geçerek üzerindeki  Gonia Köprüsünü göreceğiz.  Merkezde yürüyüş mesafesinde bulunan şehrin güzel mekanlarını ziyeret ediyoruz. Önce Türk Cami ziyareti ve  ardından bir çay molası veriyoruz. Mola ardından, Rus Kilisesi’ni ziyaret ediyoruz.; Tiyatro Meydanı ve Piazza Meydanı, Medea Anıtı (Altın Post Heykeli) ve mitolojik hikayesini  rehberimizden dinledikten sonra Batum şehir parkında ve sahilinde serbest zamanımızı keyfimizce değerlendiriyoruz.. Gezimizi tamaladıktan sonra  sınırdaki işlemlerimizin ardından; konaklama yapacağımız  Trabzona ( ZİGANA ‘YA )doğru yola çıkıyoruz.ZİGANA Dağının zirvesindeki  otelimize yerleşip .Otelimizde akşam yemeğini alıyoruz.Ve Hamsi Köy sütlaç’nın tadına bakıp istirahate çekiliyoruz..
ÖĞLE YEMEĞİ : BATUM ( Extra )
AKŞAM YEMEĞİ :Konaklama yapacağımız otelde
KONAKLAMA​: Trabzon –ZİGANA (4* ) veya (Butik Otel )

5. GÜN:; ERZİNCAN ,SİVAS ,KAYSERİ  VE NEVŞEHİR  ​Maçka –Sivas : 360 Km ;Sivas- Ürgüp  : 260 Km
Otelde alacağımız sabah kahvaltısı  sonunda , yeşilliğine ve  kültürüne doyamadığımız KARADENİZE elveda deyip ,Maçka Hamsi Köy Sütlaç’nın tadına baktıktan sonra Erzincan ,Sivas ve Kayseri İllerindeki panoramik şehir turlarını yapıp ,Konaklama yapacağımız ÜRGÜP’e doğru yola  çıkıyoruz.Akşam saatlerinde Ürgüp’e vardıktan sonra  Konaklama yapacağımız AVANOS’taki otelimize yerleşiyoruz..
ÖĞLE YEMEĞİ : Sivas ( Extra )
AKŞAM YEMEĞİ : Konaklama yapacağımız otelde..
KONAKLAMA ​: AVANOS ( 5 *)

6 . GÜN::ÜRGÜP-GÖREME ​Ürgüp –Konya: 240 Km. ; Konya- Isparta : 240 Km.
Sabah otelde alacağımız kahvaltı sonrası ,rehberimiz eşliğinde turumuza başlıyoruz.
Uç Hisar,Göreme Açık Hava Müzesi ,Çanak -Çömlek Atölyesi ,Hayal Vadi ,Devrent Vadisi ,Paşa Bağı ,Aşk vadisi ,Panorama ( bu vadiden peribacaları ,uç hisar kalesi  ve Erciyes dağı incelenebilir) ,yer altı şehri ,Güvercinlik vadisi ve Tursan Şarap fabrikası ve gezimizin son durağı olarak Asmalı Konağın çekildiği konak gezisinden sonra ISPARTA’ya hareket ediyoruz.​ÖĞLE YEMEĞİ : AVANOS ( TESTİ  KEBAB – EXTRA )​AKŞAM YEMEĞİ : KONYA( - ETLİ EKMEK  -BAMYA ÇORBASI)

***ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER***
-Ulaşım( Tursab Genelgelerine  uygun son model  otobüs -Çift Kaptan )
-5 gece konaklama  ( 3 GECESİ YAYLA KONAKLAMASI ) ( Samsun ,Uzungöl ,Ayder ,Trabzon (Maçka, Zigana veya Trabzon ),Ürgüp )
-5 Akşam  Yemeği;   6  Sabah Kahvaltısı ( Sabah Kahvaltıları Açık Büfe, Akşam Yemekleri Açık Büfe veya Set Menü  ) .
-6 Gün Rehberlik Hizmetleri;
-Gezi süresince  otobüsteki  7/24 saat ikramlar. ( Çay,Kahve,Meyve Suları ,Su vb. ikramlar)
Koltuk ve TURSAB SEYEHAT Sigortası

***ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER***
ÖĞLE Yemekleri ve Yemeklerde alınacak olan özel içecekler...
Otellerde MİNİ bar.
Extra gezilecek yerler
Müze ve Ören yerlerine giriş ücretleri
Yurt Dışı çıkış ücreti ( 15 Tl )
N O T :GÜNÜN ŞARLARINA GÖRE  PROĞRAMDA DEĞİŞİKLİK YAPILABİLİR…